「過來和我玩吧!我現在很憂傷。」

「我不能和你玩,因為我還沒被馴養。」

「啊!對不起。」

可是,他想了一想,之後說:

「我在找朋友,『馴養』是什麼意思?」

「就是常常被別人遺忘的事情,它的意思是『建立關係』

「建立關係?」

「沒錯,對我而言,你只不過是個小男孩,就跟其他千百個小男孩一樣。

而且,我不需要你,你也不需要我。對你而言,我只是狐狸而已,

就跟其他千百隻狐狸一樣,然而,如果你馴養我,我們將會需要彼此,

對我而言,你將是宇宙間獨一無二的。」

 

How can I let it go faster?

How can I recall her without tears?

How can I be tranquil about others』 comfort?

How can I face the fact of death?

 

 One day、I would be cured

By the Happy memory we’ve ever had yesterday.

But today、I still miss the touch on her.

I fed her、but actually she’s tamed me.

 

I am just not ready for death、just not ready…..

arrow
arrow
    全站熱搜

    watermeloniloveu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()