我希望火車碾爆他的頭

我希望汽車碾爆他的頭

我希望捷運碾爆他的頭

我希望卡車碾爆他的頭

 

像南方四劍客裡阿尼的死法一樣

血漿四處流

而我不會低頭

而我不會淚流

 

You are a damn Dead

You cannot bear the name

Because you area definitely loser

You are even a totally Psycho

 

You have screwed up your own life.

 Even I have your f*cking blood inside

 I will not let you mess up mine

My going better life!

arrow
arrow
    全站熱搜

    watermeloniloveu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()